
OVER HET SEMINAR
Waarde creëren met data-gedreven HR strategie
Mensen en hun vaardigheden zijn het fundament van elke organisatie. Wat moet jouw organisatie doen om klaar te zijn voor de toekomst van werk? Met welke mensen bouw je een high performing team of hoe optimaliseer je het beloningsbeleid zodat het aansluit bij wat mensen echt waarderen?
HR-analytics ondersteunt bij deze en andere strategische vragen, zoals de impact van HR-interventies en het succes van HR-processen. Je wilt people analytics toepassen om specifieke vraagstukken op te lossen, nieuwe inzichten te genereren en een strategische bijdrage te leveren.
Na afloop van het seminar heb je meer inzicht in het fact-based bekijken van investeringen in Human Resources. Je bent in staat om op basis van ken- en stuurgetallen actieve sturing te geven aan het HR-beleid. Je weet ook hoe je data kunt (laten) analyseren om vragen te beantwoorden, voorspellingen te doen en business cases te onderbouwen. Je bent daarmee een stevige gesprekspartner van de directie. Je verkrijgt, tot slot, de laatste inzichten in HR-metrics, -insights en -analytics.
OVER DE SPREKER
Drs. Irma Doze studeerde bedrijfseconomie en kwaliteitskunde en heeft zich sindsdien gespecialiseerd in performance management, onderzoek, analytics en intelligence. Zij was tussen 2007 en 2012 hoofd van de afdeling market, business en customer intelligence bij TomTom.
In 2012 ruilde Irma haar functie als Director Market, Business & Customer Intelligence in voor een bestaan als ondernemer. Ze startte het bedrijf AnalitiQs waar ze Managing Director is. AnalitiQs heeft als missie om zoveel mogelijk organisaties de kracht van data te laten ervaren. Inmiddels is AnalitiQs uitgegroeid tot marktleider en autoriteit op het gebied van HR Analitics.