Datum
13 februari 2025
13 februari 2025
Ferry Hoes
Kaap Doorn - Doorn
In een wereld waarin technologie steeds meer taken overneemt wordt de menselijke kant van organisaties belangrijker dan ooit. Tijdens dit seminar ontdek je hoe je AI kunt inzetten om je HR strategie te versterken zonder de essentie van menselijke verbinding te verliezen. We duiken in Brand Humanizing: hoe technologie en menselijkheid elkaar kunnen aanvullen in het aantrekken ontwikkelen en behouden van talent. Met veel ruimte voor vragen en praktische oefeningen ga je naar huis met inzichten en tools die je direct kunt toepassen. Dit seminar is een must voor elke HR professional die mens en technologie slim wil verenigen.
Ferry Hoes is een veelgevraagd internationaal spreker en trainer op het snijvlak van mens en technologie. Hij inspireerde organisaties als ASR Verzekeringen, Vodafone Ziggo, de American Marketing Association en FNV. Als winnaar van de AI-hackathon rondom anti-discriminatie in recruitment algoritmes weet Ferry complexe thema’s te vertalen naar praktische inzichten. Met zijn unieke aanpak laat hij zien hoe technologie en menselijke kwaliteiten elkaar versterken. Zijn sessies zijn interactief energiek en direct toepasbaar.